Zoeken in deze blog

dinsdag 23 november 2010

Artspotter heeft zijn 'waterschoenen' weer aangetrokken...

Na vier weken rust gaat Artspotter er weer flink tegenaan...

Intussen bezocht ik al de ultieme tentoonstelling van Galerie In Situ te Aalst (schitterend werk van Marcel Berlanger), ging ik naar de vernissage en boekvoorstelling van Annelies De Mey bij Galerie Jan Dhaese in Gent en liet ik mij (eveneens in Gent) verbazen door de combinatie van drie schilders bij Galerie Tatjana Pieters: Damien de Lepeleire, Walter Swennen en Philippe Van Snick.
Deze namiddag ging ik op bezoek in het Stedelijk Museum 't Gasthuys te Aalst voor een overzichtstentoonstelling van Luc Claus.

Besprekingen volgen uiteraard in deze WATERSCHOENEN

Mijn agenda vertelt me dat ik binnenkort naar Asse ga voor de tentoonstelling met werk van de geselecteerde kunstenaars in de 'Prijs van Asse'. In Welle mag ik in Galerie EL eveneens naar Luc Claus gaan kijken. Volgende zaterdag start bij Kunstencentrum Netwerk in Aalst 'Rafa the Magician' met o.a. Honoré d'O, Heide Hinrichs en Guy Rombouts...
In Gent wacht Eleni Paschalidis bij 'Strictly Rabbit' en in 'In den Bouw' te Kalken wil ik graag naar de finissage en boekvoorstelling van Steve Michiels.
Francis Denys zit met 'Boules & Bills' bij Pocketroom in Antwerpen.

Volgende week donderdag moet ik dringend naar het SMAK voor alweer een nieuwe tentoonstelling (Adrian Ghenie) en om bij hoogdringendheid Ensor te gaan groeten. Meteen daarna wacht LINEART.

Vrijdag moet ik zeker naar de vernissage van fotograaf Brecht Van Maele die met 'Twin Cities: Oostende - Banjul' te gast is in A154 te Gent (info: www.brechtvanmaele.be/twincities).
Eveneens in Gent is Stief Desmet aan de slag bij Galerie Fortlaan 17.
Ricky Oudermans heeft een solo-expo in Temse.
Op zondag 5 december start de tentoonstelling van fotograaf Julien Coulommier in 'De Ziener' te Asse.

En er is ongetwijfeld meer, veel meer dat ik nog wil zien...

U hoort er nog van!


Geen opmerkingen: